maandag 2 april 2012

Agendaa

Zo ziet mijn week eruit :)

Dinsdag

we hebben dinsdag, woensdag en donderdag DR school art en dat is een soort projectweek.
Ik moet dan de eerste 2 uur na school en dan hebben we dat dan en ik ga iets met fotografie doen, dus dat wordt wel leuk denk ik. Ik ben om 2 uur vrij en dan als ik thuis ben ga ik meestal huiswerk maken en leren anders muziek enzo luisteren. Om half 5 ga ik naar hockey tot 6 uur dus ik ben dan rond half 7 thuis ga dan eten en douchen en dan meestal tv kijken

Woensdag

we hebben weer DR school art dus ik ben dan weer om 2 uur vrij en als ik vrij ben ga ik misschien afspreken met een vriendin.

Donderdag

Ook weer Dr school art dus weer om 2 uur vrij. Ik ga ook niet leren enzo want we zijn toch de volgende vrij enzo. Heb weer hockey van 5 tot 6 dus het ziet er een beetje hetzelfde uit als dinsdag :)

Vrijdag

dan zijn we de hele dag vrij en dan weet ik nog niet wat ik ga doen :(

Zaterdag

volgens mij hebben we een wedstrijd van hockey

Zondag

1e paasdag :) lekker eten enzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten